Ajankohtaista

Lisäksi Tehy arpoo auton kahdeksi vuodeksi käyttöön ja sähköpyöriä. Vielä ehdit äänestää tänään ke 21.4 klo 23:59 asti! Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.
Kevätkokous tänään klo 17. Täytä lomake tapahtumasivulla ja lähetämme linkin. Osallistuneille luvassa pieni muistaminen.
TehyHUS ry järjestää esimiehille jäsenillan: Pidämme 17.3.21 klo 16.30 alkaen esimiehille suunnatun jäsenillan. Paikalla on vs hallintoylihoitaja Marja Renholm HUSista ja johtaja Kirsi Sillanpää Tehystä. Aiheena hoitohenkilökunnan mitoitus ja rakenne, esimiesten jaksamisen tukeminen. Ilmoittautumiset s-postitse jyri.saarinen@hus.fi. Ilmoittautuneille lähetetään teams-linkki kokoukseen.
Ilmoittautu tapahtumat-välilehdellä
Kokokset järjestetään etäyhteyksin. Lue lisää ja ilmoittautumisohjeet tapahtumat -välilehdeltä!
Lähetämme ilmottautuneille vielä erikseen viestin perumisesta loppuviikon aikana.
Tulossa tietoa mm. valmiuslain vaikutuksista, sivuilla myös UKK-osio. https://www.tehy.fi/fi/korona
Matka mahdollisesti toteutetaan syksyllä
KORONATILANTEEN VUOKSI KEVÄTKOKOUS ON PERUTTU. UUDESTA AJANKOHDASTA TIEDOTETAAN KUN SE TIEDETÄÄN. ALUSTAVASTI KOKOUS ON TARKOITUS PITÄÄ KESÄKUUSSA.
Tehyläisten tulee pidättäytyä tekemästä kliinistä lisätyötä, eli ns jononpurkua. Lue ystävällisesti sähköpostistasi Tehy HUS jäsenkirje joka päivätty 3.1, saapunut 4.1.
RSS ATOM