Tapahtumat

Tältä sivulta löydät tulevat  tapahtumat sekä ilmoittautumislomakkeen tapahtumiin.

KUTSU TEHYHUS JÄSENILTAAN!

Pidämme jäsenillan 29.10.2020 klo 16.30 alkaen. Valitettavasti emme voi vieläkään tavata kasvokkain, joten jäsenilta pidetään teams-yhteydellä. Paikalla on Tehyn järjestöasiantuntija Mikko Männikkö, joka kertoo meille työaikalaista. Lisäksi paikalla on pääluottamusmiehet, joten nyt on hyvä paikka esittää heille kysymyksiä ajankohtaisista, mieltä askarruttavista asioista. Etukäteen kysymyksiä voi lähettää jyri.saarinen@hus.fi ja hän ottaa samalla vastaan ilmoittautumisia. Ilmoittautuneille lähetetään jäseniltaa varten teams-linkki.

Kokoukseen osallistujat saavat lahjakortin R-kioskille, josta voi käydä ostamassa pientä purtavaa. Lisäksi kokoukseen osallistuneiden kesken arvotaan Tehy-tuotteita.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Joulukuulle suunniteltu Tallinnan risteily on peruttu. Lähetämme ilmoittautuneille vielä erikseen viestin.

Ammattiosaston varsinainen kokous:

SYYSKOKOUS

TI 17.11.2020 klo 17:00

TEAMS-KOKOUKSENA

Käsittelyssä sääntömääräiset asiat.

Ilmoittautumiset 16.11.20 mennessä, kotisivujen lomakkeella. Linkki lähetetään ilmoittautuneille kokouspäivän aamuna. Kokoukseen osallistuneiden keskeen arvotaan lahjakortteja.

---------------------------------------------------------------------

Ilmoittautumiset tilaisuuksiin

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.