Tapahtumat

Tältä sivulta löydät tulevat  tapahtumat sekä ilmoittautumislomakkeen tapahtumiin.

Kahvipaketteja jaossa to 13.8 klo 12-14 luottamusmieshuoneessa, yksi työyksiköstä voi tulla hakemaan.

Kutsu Tehyn Hyksin Jorvin alueen ammattiosaston kevätkokoukseen 9.9.2020

Ammattiosasto 142:n varsinainen kokous, kevätkokous, siirrettiin poikkeusoloissa syksyyn. Kokous pidetään keskiviikkona 9.9.2020 klo 16:30 ravintola Lagunassa, Kuusiniemi 7, Espoo. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja päätetään hallituksen varajäsenten järjestyksestä. Kokouksen jälkeen on ruokailu n. klo 18. Ruokailun ja mahdollisesti koronatilanteen aiheuttamien muutosten vuoksi ilmoittautumiset viim. 31.8.2020, kotisivujen lomakkeella https://ao142.tehy.fi/tapahtumat/

Ao 142 hallitus

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Risteily Tallinnaan la 12.12, Eckerö Line

Lähtö 9:00, paluu 18:30, Helsingissä 21:00. Menomatkalla ajankohtaisia asioita ja tarjoilua kokoustilassa, paluumatkalla buffet. Omavastuu 20e, maksuohjeet laitetaan lähempänä ilmoittautuneille.

Ilmoittautumiset tilaisuuksiin

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.